یه روزی....
یه روزی....

یه روزی....

فلافل باسلف سرویس

امروز با س.س و ف.ج رفتیم یه فلافلی که سلف سرویس داشت فک کن با هزار تومن هرچندتا قرص فلافل که دوست داشت هر قدر سالاد خیار شور گوجه کلم میتونی بخوری تازه فلافلاشم خیلی خوشمزه بود البته نونش کوچیک بود تو شهر ما دوتا قرص فلافل هزارتومنه  

 

یه چیز جالبه دیگه اینکه فلافلی تو یه جای پایین شهر بود ومردم اونجا هم رحم نمیکردن ولی خب من نمیدونم انگیزه فروشنده چی بود

من موقع خوردن فقط فک میکردم که احتمالا تا اخر امروز بالایی چیزی سرم میاد خلاصه حلال کنید فعلا زنده ام

جای جناب آقای همسر خالی


یه چهار راه دوستم نشون داد گفت کافیه بیای دو دقیقه اینجا وایستی میان بهت از اون چیزای بدبد تعارف میکنن

اسمش چهار راهه سرگردانه

من با اینکه 20 ساله تو این شهر زندگی میکنم اما اصلا نمیدونستم چه جاهای خفنی داره

چند وقت پیش با جناب همسر از نزدیکیای منطقه رد شدیم دنبال خونه بودیم ویه خونه تو نت باقیمت مناسب پیدا کردیم وقتی وارد محله شدم چشمتون روز بد نبینه پر از این داش مشتیا یه جوری ادمو نگاه میکردن یعنی به غلط کردن افتادم





سفرنامه دوستانو دیدم دلم گرفت عکسام تو گوشی آقای همسره

اجالتا فقط همین یه مدرکو از سفرم دارم که جناب اقای همسر که میدونستن من خیلی صدف دوست دارم یه دفعه با این پلاستیک پر اومدن


بازم مرسی آقای همسر



اونم یه هدیه است که جناب آقای همسر توی week end واسم خریده بود خیلی وقت بودمیخاستم یکی بگیرم حتی روز قبلشم رفتم تو مغازه ولی بعد نخریدم ولی خیلی خوشحالم کرد چون خیلی خوشکله والبته بیشتر به خاطر اینکه تو ذهنش مونده




بازم مرسی جناب آقای همسر


نظرات 4 + ارسال نظر
reza جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 10:41 http://hilarityheart358.blogfa.com

گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز میشود
گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام میگیرد
گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود میشود
گاهی با یک بی مهری ، دلی میشکند
مواظب بعضی یک ها باشیم !
[لبخند][گل]

مرمری جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 21:38 http://marmaryjooni.persianblog.ir

سلام. خوبی؟ کجایی؟ مثل اینکه خیلی داره خوش میگذره...

ایشالا که همین طوره[:S004:]

مرمری دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 13:08 http://marmaryjooni.persianblog.ir

سلام عزیزم. صدفهات و بریز تویه گلدون خوشگل. مواظبشون باش. هدیه ی باارزشیه . چون تو دوستشون داری. تا حالا فلافل نخوردم. باورت میشه؟ نقابت همرنگ و همشکل مال منه! راستی دیدی دکتر جون بی معرفت وبلاگشو بست و رفت! خیلی دلم گرفت! در ضمن من آپ کردم. در مورد شماهاست! یعنی همه ی دوستان عزیزوبلاگیم. بیا بخوونش لطفا.

link یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 17:29 http://alilink.tk

باارزسلام وخسته نباشیدخدمت شما//مایک سایت تبادل لینک طراحی کردیم که به ایرانیان عزیزاین امکان رامیدهدکه درگوگل رتبه ی بهتری کسب کنند//پس به امیدروزی که وبلاگ شماکاربرایرانی عزیزدرجهان درسرزبانهاباشد!!!!!!!!!به سایت مراجعه کنیدووبلاگ خودراثبت کنید/درضما سایت ماباعث افزایش بازدیدشماهم میشود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.