یه روزی....
یه روزی....

یه روزی....

28 روز(بخون)

این وبلاگ و من میخونم

تقریبا هر روز قشنگه

خصوصا این متن «جاها عوض میشود »دوست داشتی بخون




 

ادامه مطلب ...

27 روز(روزه خوری)

روز جمعه یه روز خاص بود روز خواب روزی که یه نفر توش روزه خوری کرد ولی هیچی نخورد اصلا به دلش نچسبید فک کنم روزه خوری

یعنی من وادارش کردم روزه اشو بخوره (یه همچین آدم مستبدی هستم من)والا.... 

ادامه مطلب ...

25روز(ان ام بانو)

یه سری آدمهایی هستن شخصیت جالبی دارن

برخلاف اون دوتا موجود غیر قابل تحملی که قبلا صفات فضائلشون ذکر شد یه دوستی دارم ادم جالبیه شاید از لحاظ اعتقادی باهم یکم فاصله داشته باشیم ولی خیلی از صفاتش برام قابله تحسینه  

ادامه مطلب ...

25 روز (چرا)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

24 روز

دوست داشتن یا عشق

دوست دارمت باعشق

اینو از یکی شنیدم

یه آدم عاشق شاید......  ادامه مطلب ...

24روز(خاله زنک)

یعنی بعضی آدما چه شخصیت داغونی دارن...

نمونش همین «مهـ... »

با ادم حرف میزنه براساس سطح مادیش 

واینکه اگه آدم ساده ای باشی

یعنی نشده تا حالا من یا«مــــ» باهاش حرف بزنیم یه جوری ضایمون نکنه یا حرفامونو حتی اگه حساب باشه مسخره میکنه  

ادامه مطلب ...

تنها تو می مانی

دل داده ام بر باد ، بر هر چه باداباد


مجنون تر از لیلی ، شیرین تر از فرهاد


ای عشق از آتش اصل و نسب داری

  ادامه مطلب ...

22روز (افطار باطعم.....)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.