یه روزی....
یه روزی....

یه روزی....

25روز(ان ام بانو)

یه سری آدمهایی هستن شخصیت جالبی دارن

برخلاف اون دوتا موجود غیر قابل تحملی که قبلا صفات فضائلشون ذکر شد یه دوستی دارم ادم جالبیه شاید از لحاظ اعتقادی باهم یکم فاصله داشته باشیم ولی خیلی از صفاتش برام قابله تحسینه  

 

آدمیه که غصه ی چیزی رو نمیخوره

دختر مهربونیه ولی درعین حال اجازه نمیده کسی حقشو پایمال کنه

درعین اینکه حجاب خوبی نداره ولی خیلی خوب نماز میخونه

یه بار داشتیم درمورد سپرده گذاری حرف میزدیم گفت توی این مورد من تحقیق کردم اینجوری باید برخورد کنیم 

عاشق ر.ق.ص ب.ا.ل.ه وخوانندگی

رویای رفتن به یو .اس. آ

از آرایش وفست فود بدش میاد

از خانواده ی نسبتا متمولیه ولی هیچ وقت هیچ وقت طوری رفتار نمیکنه کسی با این صفت بشناستش درعوض آدم احساس میکنه از خانواده ی اصیلیه

کلا خیلی دختر فهمیده ومستقلیه اما سرکش نیست

اون البته سه چهار سالی از ماها بزرگتره ولی خب قبلا توی یه کاردانی درسخونده وبعد از چند بار کنکور سراسری بالاخره پزشکی قبول شده

شاید بشه گفت نسبت به بقیه هم کلاسی هام ادم معتدل تریه وتوی هر شرایطی میتونه خودشو وفق بده

اعتماد به نفسش عالیه وخیلی هم پخته است

شخصیت جالبیه

یادمه اونموقع که کتاب «دختر ایران»از ستاره فرمانفرماییان رو میخوندم مدام شخصیت اون جلوم مجسم میشد





نظرات 5 + ارسال نظر
مرمری سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 03:29 http://marmaryjooni.persianblog.ir

ببین اخرم به من رمز ندادی شما...
درسته عایا با احساسات یه ادم بازی میکنید؟!!!
اونم احساس نقاط حساسی مثل فضولی[:S019:]

من رممممممممممممز میخوااااااااااااااام[:S011:]

maryam یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 00:31 http://marmaryjooni.persianblog.ir

من رمز پست پایین ومیخوام! لطفا[:S005:]

این پست پایین پست مواقعیه که عصبانیم دوست ندارم کسی بخونتش پر انرژی منفیه
سن وبلاگم خیلی کمه یکم که بزرگتر شد وشناختش نسبت به همراهاش البته اگه برای کسی جذاب بود وهمراهی پیدا کرد
به روی چشم حتما

دکتر جون پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 18:57

خوبه! باید قدر دوست های خوب رو دونست(:

بله :-)

yhbry پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 18:15 http://brty.wfr

ybtbb

خرید وبمانی پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 17:40

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان: خرید وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.