یه روزی....
یه روزی....

یه روزی....

فلافل باسلف سرویس

امروز با س.س و ف.ج رفتیم یه فلافلی که سلف سرویس داشت فک کن با هزار تومن هرچندتا قرص فلافل که دوست داشت هر قدر سالاد خیار شور گوجه کلم میتونی بخوری تازه فلافلاشم خیلی خوشمزه بود البته نونش کوچیک بود تو شهر ما دوتا قرص فلافل هزارتومنه  

ادامه مطلب ...

2week end

یه چیزایی رو میبینی فک میکنی خیلی خوبه ولی نیست

یه چیزایی رو میبینی فک میکنی خیلی بده ولی نیست  ادامه مطلب ...

من .... نمیرم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

فکر

هیچ وقت به اشتباهات دیگران فک نکن

من هر وقتم  حتی فقط فکر کردم که چرا فلان شخص فلان اشتباه رو حتی فقط فکر میکنم بلافاصله خودم همین اشتباه رو میکنم   ادامه مطلب ...

34 روز(بخور بخور)

بالاخره بعد از 6 روز تعطیلی ما رفتیم کلاس رادیو استادش خیلی ادم جالبی بود یه خانم دکتر جون وپر انرژی از این ادمای راحت البته ظاهرش ورفتارش این جوری بود دکتر س.ش


اینا هم بخور بخورهای من برای جناب همسر در سومین افطار مشترک

  ادامه مطلب ...

:(

ناراحتناراحتناراحتناراحتناراحتناراحتناراحتناراحتناراحت

                    ناراحتناراحتناراحتناراحتناراحتناراحتناراحتناراحتناراحت

30 روز(نمیخام)

امروز پایانامه برداشتم با دکتر ب استاد مشاورمم دکتر خ شد متخصص عفونی

خدایا کمکم کن خوب بشه

من نمیخام پزشک عمومی بمونم

یکی کمک کنه چجوری بخونم چی کار کنم امیدی هست آیا؟

حالم بده حالم بده

نمیخام پزشک عمومی باشم نمیخاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

امشب جناب برادر با خانواده میان خونمون

حالم بده

کاش جناب همسر جان هم شروع میکرد به درس خوندن من یکم تشویق شم

استرس دارم

یه حالیم........

29 روز(خدا حافظ هبیف،سلام آرمسترانگ)

خب اینم از پوست

فردا رادیولوژی بیمارستان ش.ب

میگن رادیو آفه ببینیم چی میشه

امروز سر پایانامه بسی حرص خوردم من آدم ساده ایم بابام همیشه میگه  

ادامه مطلب ...