یه روزی....
یه روزی....

یه روزی....

2week end

یه چیزایی رو میبینی فک میکنی خیلی خوبه ولی نیست

یه چیزایی رو میبینی فک میکنی خیلی بده ولی نیست  



من زیاد فک میکنم که چی خوبه چی بده گاهی درست انتخاب میکنم گاهی غلط گاهی هم بعضی انتخابم خیلی بعدها وعلوم میشه که چه جوری بوده





این اخر هفته خیلی اخر هفته خوبی بود من خوب برخورد کنم با مسائلی که همیشه آخر هفته ما رو خراب میکرد


امیدوارم همیشه این جوری باشم




گاهی باید اجازه بدی که طرف مقابلت یه دوره ای رو طی کنه تا به حرفات برسه یا کلا به تعادل برسه ورود به یه دوره جدید از زندگی اونم ورود به زندگی مشترک هر قدر هم طرفین همو دوست داشته باشن یه استرس

تو علم پزشکی به هر اتفاق جدیدی برای بدن استرس میگن حتی نوع مثبتش مثل حاملگی

واقعا هم همینه روزای اول حتی اگه ادم عاقلی باشه ممکنه اشتباهات زیادی توی برخوردات داشته باشه

البته دیگه نباید خیلی از حد بگذره واین دوره طولانی بشه 




جناب آقای همسر بابت اون مراسم مغازه بینون مچکرم اینقد ر رفتیم که آخرش من گفتم خسته شدم

خیلی هم خوب بود والبته با حوصله پیشنهاد میدادی ونظراتتو میگفتی

من نمیدونم چرا انقد سلیقه هامون شبیه


فقط اینکه امیدوارم دفعه بعد منو بیشتر ببری مردونه فروشی

چون طبقه برنامه ما داریم  به پایان ماه سوم توسعه نزدیک میشیم وطبق برنامه ریزی که من کردم شما باید یک عدد پیرهن جدید بخری

با این که این خیابون نزدیک محل زندگی ما پر از مردونه فروشیه ومن هر بار که از بیمارستان برمی گردم تمام مغازه هاشو با دقت نگاه میکنم ولی چیز جالبی تا حالا پیدا نکردم برای پایان این ماه














نظرات 3 + ارسال نظر
مرمری جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 23:34 http://marmaryjooni.persianblog.ir

منظورم 4 سال بود![:S005:]

راستی روزتون مبارک خانوم!

مرسی گلم :*

مرمری جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 23:28

ممنون گلم. من 27 سالمه و یه پسر دارم که پس فردا میشه چهر سالش. براش جشن تولد میگیرم تو وبم شما هم بیا[:S004:]

marmary یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 15:03 http://marmaryjooni.persianblog.ir

وای خدا رو هزاران بار شکر که اوضاعتون رو به راهه...الهی که همیشه راضی و شاد باشینو نمیدونی چقدر دعاتون کردم. الهی الحمد!

اگع هر وقت همسر گرامی گرفتار بود به خودم بگو با هم بریم مغاره گردی![:S020:].
ممنون از حضور و ابراز لطفت عزیزم. ماکان پسرمه.بوس.

ممنون گلم
مریم جونم شوخی نکن اصلا بهت نمیاد که بچه داشته باشی نهایت هم سن من باشی 24 سال.
افرین چه چقدر خانمی گلم بچه داری وتربیت فرزند به نظرم خیلی سخته
خدا برات حفظش کنه عزیزم :*

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.