یه روزی....
یه روزی....

یه روزی....

فکر

هیچ وقت به اشتباهات دیگران فک نکن

من هر وقتم  حتی فقط فکر کردم که چرا فلان شخص فلان اشتباه رو حتی فقط فکر میکنم بلافاصله خودم همین اشتباه رو میکنم   


خصوصا در یه موردی انقد فک کردم که خودم......

حالا مجبورم همش به این فکر کنم  که من چرا این اشتباه انجام دادم

انقد ذهنمو درگیر کرده که خیلی وقته به اشتباه دیگران فک نمیکنم

تا حالا شده با چشم باز یه اشتباه بکنی تو هوشیاریه کامل

البته دیگه به اون نمیگن اشتباه میگن....




wuthering heightsنسخه 2009 رو خیلی دوست داشتم خیلی






دلم گرفته من نمیخام برم اونجا دلم یه جایی میخاد یه جای دور

ساکت .....

دنج.....

هی برم هی برم ولی خسته نشم ...

دلم میخاد برم........



نظرات 4 + ارسال نظر
مرمری چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 16:20 http://marmaryjooni.persianblog.ir

سلام عزیزم. خوب یه سفر برید...تابستونم کم کم تموم میشه.... یه سفر الان میچسبه!
آره منم از این اشتباهات! که چه عرض کنم از این حماقت ها کردم! خیلی بده... و همیشه بابتش خودم و سرزنش میکنم! میدونی فکر کنم این اصل منع کردنه! مادر بزرگ مرحومم همیشه میگفت: کسی رو منع نکن! واسه خودت پشت دره!

سلام
بله رفتیم
خیلی خوب بود رفتیم همونجا که میخاستم
جای شما خالی

علیرضا کوچولو سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 22:25 http://alirezanoori.niniweblog.com

سلام خاله جونم
دهنم آب افتاد
خوش به حال آقای همسر
ایشالا که همیشه در کنار هم شاد باشید
هم خودتون و هم آقای همسر و هم دوستانتون برای من یه پیامک بفرستید لطفا.
یک دنیا ممنونم از لطفتون.
ایشالا هفته بعد تو حرم امام رضا براتون دعا می کنم.

سلام
ممنونم بابت دعا

sara سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 22:18 http://sokooteboland.blogsky.com/

برآنچه گذشت

آنچه شکست

آنچه نشد

آنچه ریخت

حسرت نخور

زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد . . .

مرسی (:

علیرضا کوچولو سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 21:42 http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز

بله چشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.